Mobilitat en Assen. Dia 3

 

Hui ha sigut el tercer dia de curs i el més participatiu de tots. Hem començat el dia amb un EduGame, és a dir un joc en el qual hem aplicat les ferramentes del treball cooperatiu amb un entorn digital i amb una aproximació interdisciplinar, en la qual cadascú de nosaltres ha pogut aportar coneixements de la seua especialitat. Tot un repte per a descobrir “el miracle neerlandès”, és a dir per què Països Baixos ha sigut i és un país tan ric malgrat ser tan xicotet. Ha sigut molt enriquidor poder provar totes les estratègies que després volem aplicar a l’aula perquè els nostres alumnes milloren les seues competències. I a més hem sigut els guanyadors.

     


                         

Després del joc hem tingut un debat molt interessant entre tot els avantatges i els inconvenients d’este tipus d’activitats, des del punt de vista del docent i des del punt de vista de l’alumne (que hui hem sigut nosaltres). He de dir que la majoria de nosaltres ha fet allò que normalment recriminem als nostres alumnes (“llig abans de donar-li al ratolí”).

Després de dinar hem fet una activitat, en este cas individual, sobre com abordar l’educació en la cura del medi ambient i en el desenvolupament sostenible. Amb un exemple de qüestionari interactiu hem comprovat que es pot abordar des de múltiples perspectives diferents, i em porte molts exemples per a aplicar enguany tant en l’aula com en el centre. 


Per últim hem fet un “treasure hunting” per equips pel centre de la ciutat. Hem conegut molts edificis emblemàtics, que ens havien passat desapercebuts, i la seua història. Una activitat divertida amb la qual ens han demostrat que es pot aprendre molt d’una manera diferent.   





Comentaris

  1. Que bé que pinta tot! Aprofita l'experiència al màxim!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

PER FI EL GRAN DIA........ARRIBADA A ALMELO !!!

1r dia Madeira