Mobilitat en Assen. Dia 3
Hui ha sigut el tercer dia de curs i el més
participatiu de tots. Hem començat el dia amb un EduGame, és a dir un joc en el
qual hem aplicat les ferramentes del treball cooperatiu amb un entorn digital i
amb una aproximació interdisciplinar, en la qual cadascú de nosaltres ha pogut
aportar coneixements de la seua especialitat. Tot un repte per a descobrir “el
miracle neerlandès”, és a dir per què Països Baixos ha sigut i és un país tan
ric malgrat ser tan xicotet. Ha sigut molt enriquidor poder provar totes les
estratègies que després volem aplicar a l’aula perquè els nostres alumnes milloren
les seues competències. I a més hem sigut els guanyadors.
Després del joc hem tingut un debat molt
interessant entre tot els avantatges i els inconvenients d’este tipus d’activitats,
des del punt de vista del docent i des del punt de vista de l’alumne (que hui
hem sigut nosaltres). He de dir que la majoria de nosaltres ha fet allò que normalment
recriminem als nostres alumnes (“llig abans de donar-li al ratolí”).
Per últim hem fet un “treasure hunting” per equips pel centre de la ciutat. Hem conegut molts edificis emblemàtics, que ens havien passat desapercebuts, i la seua història. Una activitat divertida amb la qual ens han demostrat que es pot aprendre molt d’una manera diferent.
Que bé que pinta tot! Aprofita l'experiència al màxim!
ResponElimina